myspace backgrounds                                

         ÄIDILLE 8.5.05

Kun olin pieni, pieni poikanen,
päätäni silitit sä hiljaa hyväillen
kunnes nukahdin,
sylissäsi lepäsin,
turvassa olla sain.

Vaikka en aina ollut ihanin
lapsi ja hermojasi varmaan koetin,
silti hymyn kauneimman
kasvoillasi sain
nähdä mä iltaisin.

Olet äitini mun,
sinuun aina turvaudun,
hylkää sä et milloinkaan.
Äitini mun, nyt on päiväsi sun,
kanssasi viettää sen saan.

Nyt olen itsekin mies jo aikuinen,
tiedät äiti, läheisyyttäs silti tarvitsen.
En muuta toivokaan,
kuin että lapsen tavoin saan,
aina sua rakastaa.

Poikasi Kalle

 

Ikävä kyllä tuli teknisiä ongelmia äitienpäivälaulun siirtämisessä tähän postaukseen ja jouduin poistamaan sen. Pätki niin kovasti, että kuunteleminen ei olisi ollut nautinto. Joudutte tyytymään sanoihin, mutta nehän ovatkin tärkeimmät.

Oikein hyvää Äitienpäivää kaikille äideille!