MySpace GlittersMySpace GlittersMySpace GlittersMySpace Glitters

 

Täytyy ny jotenki päästä tuasta ystävänpäivästä erohon, siispä kirijotan tähän ny jotaki jonninjoutavaa. Siis loma pukkas päällensä, eikä ihime ja kumma ainakaa vielä mitään tautia (koputtaa päätänsä) oo tullu. Lomasuunnitelmia tehtihin hyvis ajoon, muttei niistä mitää valamista tullu. Ainua varma on , notta mullon huamenna rehvit yhyren Pertsan kans Turuus. Siittei sivumennen sanuen Huru-Ukko oikeen ollu miälisnänsä, joten eikö se tunkenu ittensä esiliinaksi mukahan. Minen oo koskaa kyseestä Pertsaa nähäny, mutta puhelimes oon rehvit teheny ja täytyy sanua, notta yks mihinkä mä miähes kiinnitän huamiota, on ääni. Ja tällä Pertsalla sattu olemahan niin miähekäs ja mukava ääni, notta Huru olis kyllä hyvin voinu jäärä kotio :o)

Kylypyläreissua ajateltihin, mutta ku ollahan kahtena erellisenä vuanna oltu Kasnääsis, niin ei oikeen ny innostanu sekään. Tai mua ei kiinnostanu sen takia, ku mun pitääs ostaa uuret uikkarit ja minen tykkää siitä puuhasta ollenkaa. Mä en ymmärrä nimittäin kuka ihimeen suanikohojuunen, ylipainoonen rupsahtanu eukko siihen sovituskopin peilihin aina ilimestyy. Jos soon minä, niin ei sen näköönen ihiminen voi kylypylähän mennä toisia pelijättämähän.Jotain rajaa siinäki on oltava :o)

Toisaalta Linnanmäkihän ois ny auki, pitääskö mennä sinne hakemahan ekstriimikokemus, pyärimällä kahavikuppikarusellis jäätäväs viimas. Ei taira innostaa sekään. Siispä oon pikkuhilijaa ajatellu, notta tairanpa pestä ikkunat jos sää sallii ja vaihtaa verhot vähä kevääsempihin. Sitte vois siivota vaatekaapit ja karsia niistä ylimääräset pois, vois pestä uunin ku se jäi jouluna tekemättä, puhuristaa kristallikruunun ku sekin on jotenki niin himmiän näkönen ja sitte vois...................................................

Eiköhän se lomaviikko jotenki täs mee. Jos ei muuten niin maates ;o)