Mä oon ihan paniikissa. Kyllä tuli nyt väärään saumaan kyhättyä tämä loki, mä kun olen vanhoilla päivilläni alottanu koulunkäynnin ja tänään saatiin eka etätehtävä, joka open mukaan on helpoimmasta päästä. APUVA, sanon minä, mitä ne vaikeet sitte enää onkaan. No, ehkä se siitä, kun pääsen alkuun, mutta älkää ihmetelkö jos lokilla on hiljaista, mähän saan kaiket illat kyhätä sitä esseetä.Onkohan ne kaikki muut niin fiksuja, kun ne ei yhtään kauhistellu sitä tehtävää ja  mulle jäi semmonen fiilis, että ne huitasee sen tosta noin vaan. Vaikka kyllähän se kouluttaja sano eka illan jälkeen kun se kysy, että miltä nyt tuntuu ja meikä tietenkin sanoi, että pää on ihan sekasin ja kukaan muu ei puhunu mitään, niin se sano, että sä oot ainut rehellinen.HEH (tai tyhmä).....Mutta yrittänyttä ei laiteta, periks en anna ;o)