Lahjoja on mukava saada, sen sain taas huomata kun postiluukusta tupsahti arvontapalkinto Saviruukun Marilta.En lakkaa ihmettelemästä sitä taitoa mikä joillakin ihmisillä on hankkia oikeanlaisia juttuja vieraimmillekin ihmisille. Tästäkin paketista löytyi esim. siivet omistava enkelin sydän, jonka rasiassa oli teksti: Rakkautta ja suojaa elämän poluille. Lisäksi oli kaksi ihanaa huopakukkaa, keisarinelämänlangan siemeniä, jossa maininta: Hyvin erikoinen köynnöskasvi, jonka poimutetut, kerrotut ja voimakkaan roosanväriset kukat korostuvat kauniisti sydämenmuotoisia vihreitä lehtiä vasten. Lämpöä rakastava kasvi viihtyy aurinkoisella ja suojaisella parvekkeella tai terassilla.( Siis juuri aurinkoinen parveke meiltä löytyy). Vielä oli kaksi ihanaa peltisydäntä ja kaksi tarratekstiä: Eivät unelmat siipiä tarvitse ja Onni on elämänasenne (AMEN). Kaiken kruunasi Fami suklaapatukka (kuvassa ei näy, koska joku ahne-siis minä- oli syönyt sen jo). En muistanut enää koko Famin olemassaoloa, vaikka se kuului lapsena ja nuorena mun lemppareihin, miten olin voinut unohtaa. Tarjosit Mari minulle nostalgisen makuelämyksen. KIITOS!

1494540.jpg

Lopuksi laitan tähän kortissa olleen kauniin tekstin:

Onni
on pienissä asioissa,
arkipäivän askareissa.

Onni 
on ystävän hymyssä,
se on ihmisen sydämessä.

Voiko paremmin sopia mun blogiin nämä jutut, kiitos Mari sinulle, olet nähnyt paljon vaivaa etsiessäsi näitä. 

Glitter Words