Recados e Imagens - Engraçadas - Orkut

Tämä ei oo omakuva, vaikka yhyrennäköösyyttä löytyyki.

Te että ikinä arvaa, mihinä molin eilen. Molin VIINAKAUPAS, voittako kuvitella. Soli jo kolomas kerta mun elämäs. Ettei vaan tulis tavaksi ;o) Ensimmääsen kerran molin hakemassa "syränlääkettä" yhyrelle vaihrevuasiis olevalle naisihimiselle, sillä ku oli samallaanen rytmis pysymätöön pumppu ku meikälläki. Toinen kerta oli silloon, ku oltihin Helenan pirssillä akkaporukas siälä pohojanmaan kotikyläs paikkoja tuteraamas. Enhän mä olisi muuten menny, mutta ku nua siskotki meni, niin mä menin peräs. Voi sitä pullojen palijoutta ja kuinka kaunihia pulloja, niitä molisin voinu ihaalla vaikka kuinka kauan. Olisin voinu ostaakki, mutta ku Huru on sanonu, notta sulla menöö viiniki etikaksi ku et sitä jua. Mutta ku Huru on ihq ja kiltti miäs, niin son kyllä aina uhurautunu mun pualesta, nottei arvokas juama pääse etikootumahan.
Mitäkö eilen tein siälä viinakaupas. Molin yhyren nuaren naisen kans liikkeellä ja soli luvannu miähellensä, notta ostaa viinipullon ja niin me sitte ängettihin ittemmä Alakohon. No viini löyty nopiaa (oli vissihin nuari rouva ostanu ennenki) ja mentihin kassajonohon. Siinoli maksupuuhis joku arviolta 60:nen vanhus, nainen ja eikö sen killingit levinny lattialle niinku Leppäsen evähät. No se ei siitä hätkähtäny, vaan rupes tunkemahan korttiansa siihen kortinlukijahan, eikä se menny, ei sitte millää. Lopulta se kassaherra sano sille, notta otetahan kuule vanhanaikaasen manuaalisesti tämä homma, vetääsi kuitin ja asetti sen allekirijootettavaksi. No tämä naishenkilö sano, notta ai tarviiko sun nähärä henkkarit, johonka kassaherra vastas, notta ei tarvii, kyllä mä sut tunnen. Silloon meikä repes nauramahan, mä ku luulin sitä vitsiksi ku 60:nen nainen tarjoaa henkkareita nähtäväksi. Sitte älysin vasta, notta oliki kyse ostosten summasta, se ku ylitti kirkkahasti sen 50 euroa. Kyllä meillä oli nuarenrouvan kans hauskaa, niin hauskaa, notta sanoon nuarelle frouvalle, notta meillon näin hauskaa, eikä olla tuata pulloa eres korkattu viälä. Moon niin herkkä, nottei mun tartte ku nähärä viinapulloja, niin hauskaa on ja naurua piisaa. Jos viinakaupas käyminen on nuan hauskaa, niin tairan ruveta käymähän usiamminki ;o)

Pink Heart BalloonRed Heart Balloon EERITTIÄ:    HAUSKAA WAPPUA!