Myspace Image by YourCoolProfile.com       Meikäläisen blogilla on ollut niin kuollutta jo pitkään. Kiire pukkaa päälle ja voimavarat tuppaava ehtymään välillä. Olen ajatellut, että mulla ei tässä tilanteessa ole kellekkään mitään annettavaa, olen varmaan vanhaksi tulossa, kun päiväkahvikin jäi eilen juomatta.Se on jo hälyttävä merkki;o)

Mutta ei hätää mitään, blogistaniassa on ihania ystäviä, jotka tulevat apuun , kun hätä on suurin. Pelastavana enkelinä toimi tällä kertaa Kuusirannan emäntä. Kiitokset hänelle<3.

Hän heitti minulle haasteen, jossa minun pitäisi keksiä itsestäni viisi "helmeä". Paha, paha, vaikka pohojalaaselta pitääs onnistua tua heleposti, me ku kehutahan itte ittemmä.Tuli täs miälehen kortti, joka mullon jääkaapin oves.Son luanneanalyysi vaa'an merkiis syntynehille. Sen mukahan moon: viehättävä, hyvännäköinen, elegantti, huvittava, inhoaa riitaa, diplomaattinen, seurallinen ja oikeudenmukainen. HÄH-siis- TÄYDELLINEN?.........siitä hyvästä hän saakin olla jatkuvasti peittelemässä muiden töppäyksiä......HIH,HIH...perhe voi olla toista miältä....

Mutta nyt omat arviot:

  • Moon luatettava (Uskon tämän olevan totta, ku oon kuullu puskaration kautta hoitolasten vanhempien sanoneen niin ja kurssitoveritki oli merkannu sen mun ominaasuureksi)Enkä oo koskaa pettäny Huru-ukkoa.
  • Saan toiset nauramahan. Tästäki oon saanu palautetta niin monta kertaa, notta oon ruvennu uskomahan ittekki, notta mullon jonkisortin huumorintaju (pohojalaanen sarkastinen sellaanen).Käsityäkurssillaki on kuulema hilijaasta, jos Sesile on pois.
  • Irenen mukahan mä hallitten "munankuarien päällä kävelemisen" elikä oon se riplomaatti ja sovittelija ollu aina suvun piiriski.Mä tosiaan inhoan riitaa.
  • Empaattinen. Murehrin liikaaki toisten murheita.Yllättävää oli, notta kurssikaveritki oli niin lyhkääsen tuttavuuren perusteella merkinny sen mun ominaasuureksi.
  • Moon rakastunu rakkautehen ;o)Mitä vanhemmaksi tuun, sitä enemmän puhun rakkauren pualesta. Millään muulla ei oo niin suurta merkitystä maailmas ku rakkaurella. Sen voima pitää maailmaa koossa, sanoohan Iso Kirjaki, notta iliman rakkautta ollahan vaan heliseviä vaskia tai kiliseviä kulukusia.Vaikka maailmas sais aikahan kuinka hianoja materiaalisia tekoja, niin aika ruastuttaa ja raiskaa ne, mutta jos rakastat, niin sen jäläki näkyy sukupolovelta toiselle.Mullon muuten yks "merkillinen" tapa sauvakävelylenkillä. Miätiin kerran lenkin jäläkehen, notta mitä kaikkia mun pääs liikkuu ku kävelen 1½ tunnin lenkin ja huamasin, notta joka kerta ainaki jossain vaihees ajattelen kuinka palijo rakastan Huru-ukkoa. Rakastan klassista musiikkia ja se soiki aina mun korvis lenkillä olles ja jotenki ne ajatukset sen musiikin myätä siirtyy Huru-ukkohon ja perheesehen, moon niin palio saanu elämältä. Lapsena saamatta jääny rakkaus on moninkertasesti korvaantunu perheen kautta.

Hei, tämähän oliki yllättävän helppoa, listaa olisi voinut jatkaa loputtomiin.........VITSI,VITSI...........

Mäki haluan jatkaa tätä haastetta ja heitän sen Irenelle ja Helenalle, ittensä kehuminen onnistuu niiltäki varmasti.