Ny ku moon rossannu täällä lokilla mun ja Huru-ukon Love Storystä niin, notta muita potuttaa, niin annanpa potut pottuina;o) Justihin joulupäivänä sattuu niin, notta nelijännen viirestä miäs sanoo vaimollensa jotaki ja mä kuulin, notta solis sanonu:"Mä rakastan sua". Irvileukana sanoon, notta mitäs siinä valehtelet.Noli vähä äimänkäkenä ja sitte selevis, notta vävy oliki sanonu jotaki ihan muuta arkipäiväästä.Mä ku oon niin Rakkausfani, niin kuulenki mitä sattuu ;o) No meikä rupes siihen taas sitte sanomahan tai en ehtiny ku alottaa, notta Huru-ukko, niin nelijäs viirestä sano:Plääp päp pää..........mä en halua kuulla.En voinu ku nauraa ja sanua, notta olisin vaan kertonu, notta taas löyty jouluaattona syränperuna perunapussista ku viires viirestä kuari perunoota. Nelijäs viirestä sano, notta Huru-ukko varmahan oikeen ettimällä ettii niitä syränperunoota ku hän ei oo kuulema koskaa törmänny syrämen mallisehen perunahan. Mutta niin se ettiiki, sillon jo monta vuatta ollu tapana, notta jos sellaasen löytää, niin se löytyy meirän pussista, son sen tapa osottaa rakkautta. Mä muistan sen ensimmääsen kerran ku se ilimotti mullen, notta perunapussis on yks peruna ihan mua varten ja kuinka hyvä miäli mulle tuli kun ajattelin, notta se vähäpuheenen mörökölli oli ajatellu mua ku soli löytäny sen perunan. Sitä moon aina tarkoottanu, notta rakkaus ei oo mitää siirappia, sitä mäki olisin saanu kaikki nämä vuaret orottaa;o) Son arkipäivääsiä tekoja ja voitta kuvitella kuinka mukavaa on tavallisena arkipäivänä ku rupian hoitolapsille tekemähän ruakaa ja perunapussista putuaa syränperuna ja mä tiärän notta son siälä tarkootuksella ja Huru-ukko on ajatellu mua kun son sen pussihin laittanu.Niin arkipäiväänen asia ku peruna voi olla rakkauren lähettiläs.

Moon muutenki sitä miältä, notta rakkaus välittyy parhaiten teoos, ei sanoos. Ei meillä lasketella liirum laarumia joka päivä, Huru-ukko on sanonu, notta hän ilimottaa sitte jossei enää rakasta mua :D Isänpäivänä sain huamata viirennen viirestä isänpäiväkortista, notta taitaa se välittäminen viäläki näkyä, iltatähti ku oli piirtäny Huru-ukon ja Sesilen tiukasti käsi käres seisomahan muun perheen keskelle. Se lämmitti vanhan miältä.

Eikä mua kannata niin vakavisnansa ottaa kuhan ny heitän herijaa.Yhyren asian oon kyllä huamannu. Jos soot raitis niin soot porukan petturi ja sama pätee muijaporukas, josset hauku ukkoas ja manaa sitä alimpahan helevettihin, niin soot porukan petturi. Mutta se ny vaan on niin, notta Huru-ukko on niin IHQ.

Clipart122.jpgClipart120.jpg