Omistan tämän päivän blogin päivityksen sinulle, joka sait minun,13v. tyttösen sydämen syttymään palavasti ja sinut nähdessäni se sama tunne valtaa kaikkien näiden vuosienkin jälkeen sydämeni. Kiitän sinua siitä, että olet vuosien saatossa rakastanut minut ehjäksi, korvannut kaiken sen, mitä ilman jäin lapsena. Sinä annoit minulle sen rakastavan sylin, jota ilman elin lapsuuteni. Olen saanut kaikki nämä vuodet  tuntea olevani rakastettu ja tärkeä sinulle. Olet lahjoittanut minulle viisi ihanaa lasta ja ollut heille Isä isolla I:llä. Kuin taivaan lahjana olemme varustetut samanlaisella huumorintajulla, vaikka jälkikasvu usein väittääkin sitä oudoksi  ;o)Toistemme virheet yhä enenevässä määrin kuittaamme huumorilla ja sen tähden meillä on enimmäkseen hauskaa yhdessä.

 4.12.1976 siis 31 vuotta sitten lupasimme Jumalan kasvojen edessä rakastaa toisiamme kunnes kuolema meidät erottaa. Ja monta kertaa sen jälkeen olemme sopineet, että tuli mitä tuli niin kaveria ei jätetä. Toivon, että meidän Love Storymme kestää loppuun saakka.

                                              

bani1207.gif

                           Minä rakastan sinua

Minä sinua rakastan tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa.

Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa.

 

Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt, se ei kuole kun maassa on routa.

Se kestää arjet ja tuuliset yöt, se kestää, on mysky tai pouta.

 

Minä rakastan sinua, katsohan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.

Joka päivä ne sinulle lahjoitan, jos kanssani matkalle lähdet.

 

Ja kun kuljemme raskain askelin, ja aika tuo murhetta tupaan,

pidän sinua kädestä silloinkin, yhä sinua rakastaa lupaan.

 

Minä sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme korkeaan ikään.

Olet edelleen minulle ihanin, ei hellyyttä sammuta mikään.

 

Mitä siitä jos ryppyjä poskiin saat tai kumaraan selkäsi taipuu.

Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat, ja polvilleen rakkaus taipuu.

                                                         Anna-Mari Kaskisen runo

                                                                             Minä rakastan sinua