Inkivääri pyöräytti minulle karusellin, johon vain uteliaat pääsevät kyytiin ; o)

 

Neljä työtä joita olen elämäni aikana tehnyt:

       *myyjä

       *SPR:n tuntityöntekijä

       *kotiäiti(siivooja,sairaanhoitaja,kokki,tarjoilija jne.)

       *perhepäivähoitaja

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

        *Laihia

        *Salo

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

          *Uutiset

       *Ajankohtaisohjelmat

       *Kotikatsomo

       *luontodokumentit

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

          *number one: Suomen Sammatti

        *Espanja

        *Kreikka

        *Viro

Neljä www-sivua, joissa käyn päivittäin:

         *Blogistania

        *sähköposti

        *Huuto.net

        *-----------

Neljä lempiruokaani:

           *Muussi ja lihapullat

        *Pizzat

         *Kiusaukset

          *Keitot

Neljä paikkaa, joissa olisin mielelläni tällä hetkellä:

             *kaikkein mieluiten olen kotosalla

          *lenkillä

          *jossain lämpimässä maassa

          *lankakaupassa

 

 Taas tiedätte ison joukon enemmän Sesilestä. Taidanpa vuorostani pyöräyttää haastekarusellin

Veeralle ja Helenalle. Olkaapa hyvät =D