En tiedä onko joku muu saanut aloittaa päivänsä yhtä hienosti, kuin minä eilen. Heti aamutuimaan mulle sanottiin: "Sä olet Seija lottovoiton arvoinen mulle." Kuinka hyvältä se tuntui ja vaikutti koko päivän fiilikseen.Nyt kaikkia tietenkin kiinnostaa, kuka nämä maagiset sanat sanoi.Yllätys, yllätys, se ei ollut huru-ukko (sehän on selvääkin selvempää, että mä olen hänen lottopottinsa).Eikä se ole tärkeää, kuka sanoo, kun vain sanoo.Liian vähän tulee sanottua lähimmäisillekin kuinka hyviä tyyppejä he ovat. Ja kumminkin niin pienellä vaivalla vois pelastaa monen päivän. Muistan erikoisesti yhden päivän vuosien takaa, kun huru-ukko tuli töistä kotiin, kaappas mut syliinsä, halas niin kovaa, että hetken jo ajattelin, että mitä on tapahtunut. Mutta tämä ukonköriläs sanoi, että mun tuli sua töissä niin mahottoman kova ikävä. Meikä leiju pilvissä ainakin 2 viikkoa niitten sanojen voimalla. Ajatella, että töissäkin se ajattelee mua.Tiedoksi, ettei se tämmösiä ylisanoja kauheesti harrasta. Harvapuheista lajia kun on, mutta sitteku puhuu, niin puhuu asiaa.Tämä maailma kun on niin kylmä ja kalsia paikka, niin yritetään sanoa jotain hyvää niistä ihmisistä joita päivän aikana tavataan.Kehuakin voi.....Näin pohojalaasena sekin ongelma on hoirettu, me ku kehuthan itte ittemme ;o)